torsdag 1 april 2010

1970-04-02 Time 05.15 am


Där har ni tiden från då man började räkna änglar i himlen......! Det var exakt just denna dag år 1970 som boräntorna gick ned kraftigt, vårsolen tittade fram för första gången på riktigt allvar, RIL i Linköping hade flest utbildade sjuksköterskor i hela landet....och dom fick betalt...!?

Dagen innan sände Sveriges Television genomgående alla program i färg och denna gång var det inget aprilskämt! På tal om det så tror inte jag att någon försökt att lura mig idag. Däremot så har jag vunnit idag....ha ha ha......underbart! Tennisfinalen mellan M Westerberg och undertecknad spelades på centercourten och jag tog hem den avgörande matchen med 6-4, 6-2! Tack för kaffet!
I övrigt så tänder jag just nu en cigarr....snurrar lite på min lagrade whiskey.........ser ut över mina domäner.........njuter av livet.........andas in igenom näsan och ut igenom mun....lugnt....lugnt!


SkärtorsdagLångfredag......wei.....


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar