onsdag 31 mars 2010


Jag sitter hemma och funderar över allt och ingenting. Jag kan tycka att det är lite ledsamt just när vi bryter mellan vinter och vår. Snart kommer det att vara för ljust ute för att tända ljus på kvällen. Snart kommer det att vara så underbart ljust ute och kanske till och med varmt så man slipper att tända en massa ljus...!? Jag tror det kan ha med harmoni att göra!

Idag så intervjuade 24Corren mig om bröllop och mitt proffesionella synsätt att kunna leverera ett bröllop. (visas på nyheter, tisdag 6/4) För alla er som går i giftastankar så rekommendera jag er att komma till mig! :) Planeringen för en exklusiv Bröllopsvisning på Radisson Blu den 24 april är i full gång. Kul...! Började annars dagen där jag kommer avsluta Långfredagen på nämligen Tornet. Vi gick igenom lite logistik så att det ska flyta på så som vi vill att det ska göra. Avslutade den officiella arbetsdagen med en timme squash då det helt plötsligt snurrade till i skallen.......och jag kände/tänkte/undrade.......OJ....!? Ja just det, jag har inte ätit något idag!?
Är det bra eller är det bra? Näe, det är kass! Nu har jag dock fått i mig litegrann i magen och fått färgen tillbaka i ansiktet.......jag är på G! Nu är det bara 2 x 45min kvar av kvällen.

Arsenal - Barcelona spelar kvartsfinal......HEJA BARCA, UT MED KRÄKEN!!!


Love u...


PS. onsdagtorsdagLångfredag...
PS2 Jag köper mina festkläder på H/M!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar